Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Θα χωρίσω μόνο αν πεθάνω

Είμαι 31 χρονών και είμαι παντρεμένη 7 χρόνια με των άντρα μου 40 χρονών και έχουμε 2 παιδιά. Από την πρώτη μέρα ο γάμος μας είχε κρίση. Μέσα σε τρεις μέρες γάμου έμαθα ότι ενώ ήμασταν αρραβωνιασμένη με απάτησε με μια γειτόνισσα συνομήλικη μου, από την άλλη η μητέρα του κάθε μέρα από την πρώτη μέρα να προσπαθεί να των τραβήξει μακριά από το σπίτι του διοργανώνοντας γλέντια με τους φίλους του χωρίς να είμαι καλεσμένη, με το να του λέει λόγια για μένα, με το να με βρίζει  κλπ και όλα αυτά μπροστά μου και να μην αντιδρά.

Αυτά από μέρους της τα πρώτα χρόνια γιατί μετά πηρέ θάρρος μόνος του οι φίλοι πάνω από όλα μαζί τους βγαίνει τρώει όλα και κάθε χρόνο γίνεται όλο και χειρότερος σε σημείο τώρα να λείπει όλη μέρα από το σπίτι και να έρχεται αργά το βράδυ και να λείπει και μέρες χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν  και εγώ αυτή που θα πρέπει να δουλέψω, να μεγαλώσω τα παιδιά να πληρώσω τους λογαριασμούς και να χαρτζιλικώσω και αυτών και από την άλλη να με ταπεινώνει σα να είμαι σκουπίδι.

Γιατί δεν φεύγω γιατί δεν μπορώ όσο και αν έχω προσπαθήσει έχω ξανά γυρίσει σκέπτομαι τα παιδία μην πονέσουν αυτών τι θα κάνει άλλα δυστυχώς δεν σκέπτομαι εμένα ότι 7 χρόνια δεν ζω πεθαίνω στη μοναξιά μου στην δυστυχία μου και αυτός διασκεδάζει περιμένοντας μήπως αλλάξει και μου δώσει λήγει αγάπη. Νοιώθω πως ο μόνος χωρισμός για εμάς ότι είναι ο θάνατος.

Π

 

Αν πραγματικά πιστεύεις στην τελευταία δραματική φράση που γράφεις, τότε προδιαγράφεις πολύ  άσχημα τον εαυτό σου!

Τις απόψεις μου τις έχω πολλές φορές αναπτύξει εδώ και μπορείς να ανατρέξεις σε πολλές προηγούμενες αναρτήσεις:

Ένας κακός γάμος είναι χειρότερος από ένα καλό διαζύγιο, τόσο για τους γονείς όσο και για τα παιδιά. Αν είσαι δυστυχισμένη, τι μπορείς να προσφέρεις στα παιδιά σου; Τι πρότυπο ζευγαριού παίρνουν για τη ζωή τους;

Πολύ φοβάμαι όμως πως τα άτομα που υποφέρουν στο γάμο τους και δεν χωρίζουν «για τα παιδιά», στην ουσία φοβούνται τη μοναξιά, τα κοινωνικά στερεότυπα, τα οικονομικά προβλήματα κτλ.

Ψάξε καλά τον εαυτό σου να δεις πού οφείλεται το ότι υποφέρεις αλλά περιμένεις το θάνατο (=έναν γεγονός στο οποίο εσύ δεν θα φέρεις καμιά ευθύνη) για να χωρίσεις!

1 σχόλιο:

  1. Κοπελια μου εσυ δεν εχεις εναν ασχημο γαμο.
    Απλα δεν εχεις γαμο!!
    Κατεστραμμενη υποθεση απο την πρωτη στιγμη!!
    Ο ''ανδρας σου'' κανει κανονικα την ζωη του βασικα ως εργενης και λογαριασμο δε σου δινει.
    Μαλιστα τον χρηματοδοτεις.
    Εχεις την εντυπωση οτι δεν τραβιεται με αλλες γυναικες?
    Σε πληροφορω στιγμη δεν επαψε να σε απατα!!
    Οταν λειπει μερες που νομιζεις οτι βρισκεται?Με φιλους?
    Εισαι γελασμενη.
    Εχεις μεγαλες ευθυνες και εσυ!!
    Η παθητικη συμπεριφορα αυτα τα αποτελεσματα εχει!!
    Τωρα πια ειναι πολυ αργα,δεν υπαρχει γυρισμος.
    Ο συζηγος σου εχει αποστασιωποιηθει συναισθηματικα πληρος,και απο σενα,και απο τα παιδια!
    Ειναι μια διαδικασια που περνει καιρο και φαινετε να τη αρχισε,κυριολεκτικα απο την πρωτη στιγμη.Την τροφοδοτησε και η απαθεια σου.
    Πιστεψε με μεσα στην καρδια του δεν εχει αισθηματα πραγματικα για σενα και τα παιδια.
    Τον ενδιαφερει μονο ο ευατος του και κανενας αλλος.Και θεωρει μαλιστα δικαιωμα του οτι κανει.
    ΑΝ ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΟΣΟΥΝ ΘΑ ΣΕ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ!!!
    Αυτος ειναι ο ΜΟΝΟΣ λογος που μενει.Και πιστεψε με αν βρεθει αλλη στο δρομο του,η οποια ειναι ικανη να τον....υποστηριζει θα σε παρατησει ο ιδιος.
    Χωρις να ζητησει βεβαια διαζυγιο,για να το εχει διπορτο,αν δεν πανε τα πραγματα με την αλλη καλα.
    Αν ειναι το σπιτι στο ονομα του,απο πριν το γαμο σας,σηκω και φυγε!!
    Σε διαφορετικη περιπτωση(αν αποκτηθηκε το σπιτι μεσα στο γαμο) βρες δικηγορο και κανε ασφαλιστικα μετρα και πεταξε τον εξω!!
    Σε καθε περιπτωση συμβουλευσου δικηγορο.
    Δεν υπαρχει γαμος!!
    Δεν ειναι γαμος αυτο που εχετε.Ετσι δεν ειναι ουτε αυτο που λεμε ''κακος γαμος''
    Δεν ειναι ετσι οι ''κακοι γαμοι''.Αυτο που εχεις ειναι κατι χειροτερο.
    Απλα μια ψευδαισθηση δικη σου ειναι οτι εισαι παντρεμενη.
    Μην σκεφτεις καθολου τα περι παιδιων.
    Σου ξαναλεω ο ιδιος δεν δειχνει να εχει αισθηματα για αυτα.
    Μη σε ξεγελα ισως καποιο παιχνιδι που μπορει να κανει μαζι τους κτλ.
    Μεσα στη καρδια του ουσιαστικα αδειος ειναι.
    Επιπλεον μη διστασεις να συγκρουστεις μαζι του δικαστικα και καλα για χαρη των παιδιων,
    Ο συγγεκριμενος τυπος ειναι απο τους τυπους που σε καθε περιπτωση θα εξαφανιστει απο τη ζωη των παιδιων.
    Και ισως θα ειναι για το καλο τους!Παρα να ειναι ολογυρα τους και να τα πληγωνει.
    Σου μιλω με βαση τις πραγματικοτητες.


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.