Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Πώς να ξανακερδίσω τον άντρα μου;

Ειμαι παντρεμενη εδω και τρια χρονια.η ηλικια μου 28 και του
αντρα μου 30. Εχουμε ενα παιδακι 2,5 χρονων. Ο αντρας μου εργάζεται και εγω ειμαι στο σπιτι με το παιδι καθως δεν εχω καμια βοηθεια.προσπαθω να τελειωσω τη σχολη μου.Τους τελευταιους 6 μηνες δεν εχω αρκετη διαθεση για σεξ καθως η εξαντληση και η τριβη μου με την κατα τα αλλα βαρετη καθημερινοτητα μου με εχουν αποσυντονισει.Ο αντρας μου τις τελευταιες μερες ειναι νευρικος και απομακρος καθως μου ειπε οτι δεν νιωθει ποθητος και αντρας.δεν ειναι οτι βαρεθηκα.θελω  να προσπαθησω να τον ξανακερδισω.πως;

Ε.

 Το φαινόμενο αυτό συμβαίνει σε αρκετά νέα ζευγάρια. Η καθημερινότητα, τα προβλήματα και η ευθύνη του παιδιού διαβρώνουν την καλή τους διάθεση και η έλλειψη ικανοποιητικής σεξουαλικής ζωής είναι φυσικό συνεπακόλουθο.

Στις σοβαρές σχέσεις το σεξ δεν είναι αποκομμένο από τη γενικότερη κατάσταση της σχέσης και από την ψυχολογική κατάσταση των μελών.

Καλό είναι λοιπόν με τον άντρα σου να καθήσετε να συζητήσετε ήρεμα για τις συνθήκες της ζωής σας και για την ψυχική κατάσταση του καθενός από σας.  Είναι κοινό σας θέμα το πώς θα βελτιώσετε τη ζωή σας και θα επιλύσετε τα τυχόν μεταξύ σας θέματα. Μην επικεντρωθείτε ακόμη στο θέμα του σεξ, το οποίο θα βελτιωθεί αν βελτιωθούν όλα τα άλλα.

Θα πρέπει να δεσμευτείτε και οι δυο για αλλαγές  που μπορείτε να κάνετε στη συμπεριφορά σας και στον τρόπο της ζωής σας. Πχ να έχετε λίγο χρόνο οι δυό σας εξασφαλίζοντας κάποια βοήθεια για το παιδί, να βγαίνετε κάποιες φορές με το παιδί σας ή μόνοι, να κάνετε μια καλύτερη κατανομή των ευθυνών σας και των θεμάτων του νοικοκυριού, να προσέχετε περισσότερο ο καθένας τον εαυτό του κτλ.

Όταν η ζωή σας βελτιωθεί και νιώσετε καλύτερα μαζί, τότε σίγουρα θα αλλάξει η κατάσταση και στο σεξ. Για περισσότερη βελτίωση, μπορείτε τότε να συζητήσετε ανοιχτά για τις σεξουαλικές σας ανάγκες ή επιθυμίες που θα βελτίωναν ακόμη περισσότερο την κατάσταση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.