Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Tu veux ou tu veux pas?

Πριν απο 9 μηνες γνωρισα στα γενεθλια κοινης μας φιλης τον Χ, 38 χρονων, εξυπνο, με χιουμορ. Εκεινο το βραδυ ηρθαμε πιο κοντα στην αρχη λογο ηλικιας (ημασταν οι πιο μεγαλοι) και μετα χορεψαμε, φλερταραμε διακριτικα...

Μου εκανε εντυπωση και εψαχνα αφορμη  να τον δω ξανα.Εκεινος εφυγε για δουλειες στο εξωτερικό και το σεπτεμβρη εμαθα απο τη φιλη μου οτι γυρισε οποτε βρηκα μια αφορμη και του εστειλα μυνημα στο φβ. Απαντησε ευγενικα και αρχισαμε να μιλαμε..

Η κοινη φιλη πριν λιγες μερες  οργάνωσε μια εκδήλωση. Εκει τον ειδα ενω μιλαγαμε 2 και 3 φορες την εβδομαδα  ειτε φβ ειτε σιγα σιγα απο το τηλεφωνο, παντα φιλικά.

Και φυσικα απο τοτε που γυρισε απο αμερικη περιμεναμε την εκδήλωση για να τα πουμε. Αυτο μου εκανε κακη εντυπωση: ενω ειχαμε τοοοαα πολλα να πουμε τα λεγαμε ολα μεσω κινητου η φβ τοσο δυσκολο ηταν να παμε για εναν καφε;;; Η εκδήλωση μας έκανε να περάσουμε μια ολόκληρη μέρα μαζί και με άλλους φίλους. Μιλαγε μονο μαζι μου, οι αλλοι δεν υπηρχαν. Ηταν πραγματικα ο συνοδος μου. Κυριος, αλλα κουραστικος λιγο και ξερολας. Ειχα αγορασει εγω τα εισιτήρια και ευγενικα δεν δεχτηκα χρηματα του ειπα καποια στιγνη θα με κερασει ενα ποτο μου απαντησε πως ούτως η αλλως θα κερασω. Με κέρασε και στην έδοδο με τους φίλους.

Μου εδωσε και ενα cd με την αγαπημένη μου μουσική. Το βρηκα πολυ γλυκο..

Γυρισα σπιτι και δεν ειχα καταλαβει αν αυτος ο ανθρωπος με βλεπει φιλικα η οχι.. Δυο ωρες μετα εστειλε μυνημα αν ακουσα το cd και η κουβεντα συνεχιστηκε μεχρι τι μια το βραδυ, όπως και τις δυο επόμενες μέρες. Κανενα ερωτικο υπονοουμενο.

Χθες με πειραζε οτι δεν εχω καλα ηχεια, του ζήτησα με χιουμορ να ακουσουμε μουσική στο σπίτι του και μου ειπε 3 φορες να παω οποτε θελω.

Και το κλου της βραδιας ηταν οτι ενω ειναι λάτρης της καλής τέχνης, μου ειπε οτι με  τους φιλους του πανε στα μπουζουκια!!! Οχι επι μονιμου βασεως αλλα οχι και σπανια καποιες φορες το χρονο και στην αρχη νομιζα οτι με πειραζε αλλα τελικα οχι γελασαμε πολυ βεβαια γιατι του ειπα οτι μου ειχε δωσει μια αλλη εικονα και με ρωτησε αμεσως τι εικονα κατι που σκεφτηκα αν τελικα ειναι ντροπαλος και ολα τα φερνει με εμεσο τροπο. Οπου στο τελος κλεισαμε και μου ειπε οτι θα καταλαβω ποιο ειναι το σπιτι απο τα λαικα που θα ακουω απο εξω.

Και φυσικα η ερωτηση ειναι μια... Ο ανθρωπος αυτος φλερταρει η με βλεπει φιλικα;;; Οι φιλες μου που ηταν στην εκδήλωση μου ειπαν οτι ηταν κυριος συνεχεια μαζι μου ασχολιοταν. Καμμια δεν καταλαβε και φυσικα ουτε και εγω αν ηταν ερωτικο το ενδιαφερον η αν βρηκε μια αδερφη ψυχη...

Οσο για μενα...με γοητευουν οι γνωσεις του οτι ειναι αντρας κυριος με ενοχλει που ειναι ξερολας και κριτικος αλλα δεν ξερω αν θελω να τον ερωτευτω μαλλον κραταω αμυνα...

 

Μ

Αυτά τα παιχνιδάκια μεταξύ ανθρώπων που βρίσκονται στη δεκαετία των 30 δεν μου αρέσουν. Αν ο Χ ήθελε, αρχικά θα σου είχε ζητήσει να βγείτε όταν αρχίσατε να μιλάτε. Προς τι η τρίμηνη τηλεφωνική επικοινωνία, αν ενδιαφέρεται για κάτι παραπάνω;

Στην εκδήλωση ασχολήθηκε μαζί σου και σου έφερε ένα δωράκι, καλά ως εδώ. Ήταν ωραία κίνηση να βγάλεις τα εισιτήρια, για να δείξεις με λεπτό τρόπο το ενδιαφέρον σου. Εκείνος σε κέρασε, υποσχέθηκε έξοδο αλλά δεν προχώρησε σε συγκεκριμένη πρόσκληση.

Εξακολουθεί η τηλεφωνική επικοινωνία και εσύ κάνεις δεύτερη κίνηση ζητώντας χιουμοριστικά να πας στο σπίτι του. Εκείνος δέχεται με χιούμορ αλλά δεν κάνει συγκεκριμένη πρόσκληση.

Όλο αυτό μου δημιουργεί την εντύπωση πως ο κύριος ή δεν ξέρει τι θέλει ή σε βλέπει φιλικά. Προφανώς του αρέσει η παρέα μια καλλιεργημένης κοπέλας αλλά δεν βλέπω να το προχωρεί, παρότι εσύ έκανες δυο κινήσεις για πιο προσωπική συνάντηση. Μάλλον έχει βολευτεί με την ποιοτική επικοινωνία σας, η οποία προς το παρόν τον καλύπτει. Μπορεί να μην είναι έτοιμος για σχέση την περίοδο αυτή, μπορεί να τρέχει κάτι άλλο στη ζωή του, μπορεί εξάλλου να μην τον προσελκύεις ερωτικά. Προς Θεού, μην το πάρεις στραβά αυτό! Είσαι καλλιεργημένη κοπέλα και κατά πάσα πιθανότητα συμπαθέστατη, αλλά η ερωτική έλξη είναι κάτι απροσδιόριστο, που μπορεί να μη συμβαίνει ακόμα και όταν πρόκειται για μια πολύ ωραία κοπέλα. Μπορεί όντως να σε βλέπει φιλικά.

Η γνώμη μου είναι να του αφήσεις την πρωτοβουλία, να δεις πού το πάει. Δεν νομίζω πως χρειάζεται άλλη πρωτοβουλία από μέρους σου. Στα μακροσκελή του τηλεφωνήματα μπορείς να προφασίζεσαι φόρτο εργασίας, για να δεις αν θα επιδιώξει να σου προτείνει προσωπική συνάντηση. Μην επενδύεις μέχρι να δεις τις διαθέσεις του. Εγώ πιστεύω πως αν ενδιαφερόταν πραγματικά θα είχε επιδιώξει κάτι περισσότερο, αλλά ας αφήσουμε κι ένα περιθώριο να είναι ντροπαλός ή πολύ αργός στις σχέσεις του.

Όσο για το χαρακτήρα του και το χιούμορ (?) του, αυτό είναι ένα άλλο θέμα. Δεν μπορείς να γνωρίσεις το χαρακτήρα του άλλου αν δεν τον κάνεις πραγματική παρέα κατά πρόσωπο. Αφού ο Χ σε ενδιαφέρει, περίμενε να δεις αν θα κάνετε πιο στενή παρέα και μετά αποφασίζεις αν ταιριάζετε για κάτι περισσότερο.

1 σχόλιο:

  1. Aφου σου πρότεινε να πας σπίτι του γιατι δεν πας κοπέλα μου? Εκει σε κλειστό χώρο που δε σας βλέπει κανείς μπορεί να εκδηλωθεί, να σε φιλήσει αρχικά και να σε ρίξει στο κρεβάτι εν συνεχεία. Εαν πας σπίτι του και δεν κάνει τίποτα τοτε μην ελπίζεις πλεον σε ερωτική προοπτική. Αφου στο πρότεινε ομως και 3 φορές οπως λες θα πρεπε να χεις πάει. Δ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.