Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Φόβος πριν από τη δέσμευση

Είμαι 31 ετών και έχω μια σχέση σχεδόν δύο χρόνια η οποία ετοιμάζεται να επίσημοποιηθεί.
Με τον σύντροφό μου είχαμε σχέση και παλαιότερα σχεδόν τρία χρόνια κ λίγο πριν ξεκινήσει πάλι να επίσημοποιηθεί η σχέση μας χωρίσαμε.εγώ μετακόμισα αμέσως σε άλλη πόλη και σχεδόν αμέσως συνέχισα την ζωή μου γεμάτη επίπολαιοτητα κ με ανθρώπους που δεν μου ταιριάζαν.
Όταν γύρισε να μου ζητήσει συγγνώμη ο σύντροφος μου για τον άσχημο τρόπο που χωρίσαμε σχεδόν ξεκινήσαμε να ήμαστε μαζί αμέσως.όμως εκείνος που είχε πληγώθεί πολύ από το χωρισμό μας μου χτυπαγε συνέχεια ότι τον παράτησα κ συνέχισα την ζωή μου αμέσως ενώ εκείνος υπεφερε για μένα.τους τελευταίους έξι μήνες δεν έχω καθόλου διάθεση για σεξ,η ιδέα κ μόνο με απωθει.βρισκόμαστε ερωτικά τον τελευταίο καιρό σχεδόν μόνο μια φορά το μήνα.τις τελευταίες ημέρες έμεινα κ άνεργη κ δεν μπορώ κ τις συνεχείς ερωτήσεις γιατί δεν το θέλω πια.
Επίσης θα ήθελα να επισημάνω ότι οι αναφορές στο παρελθόν που ήμασταν χώρια δεν έχουν σταματήσει ποτέ και ότι σε λίγο καιρό θα γνωριστούν οι οικογένειες μας κ φοβάμαι μην είμαι λάθος( έχω ένα μικρό πρόβλημα δέσμευσης)


Ε

Αυτό που βλέπω είναι πως, παρά το μακροχρόνιο της σχέσης σας, δεν είστε ακόμα έτοιμοι να δεσμευτείτε σοβαρά σε οικογένεια.

Όταν δυο άνθρωποι χωρίζουν, ο καθένας τους έχει το δικαίωμα να κάνει ό,τι θέλει στην προσωπική του ζωή. Εκείνος υπέφερε και ήλπιζε κι εσύ ρίχτηκες σε επιπόλαιες σχέσεις. Και τα δυο είναι εξίσου δεκτά ως αντίδραση σε ένα χωρισμό. Δεν μπορεί να σε κατηγορήσει για τίποτα και κακώς επέτρεψες να υπάρχουν σχετικές αναφορές μετά την επανασύνδεση.

Παρατηρώ πως η σχέση σας είχε διαλυθεί λίγο πριν την επισημοποίηση, γεγονός που μπορεί να σημαίνει πως δεν ήσασταν έτοιμοι και φοβόσασταν τη δέσμευση.

Το σεξ αποτελεί έναν πολύ ευαίσθητο δείκτη της πορείας μιας σχέσης και συχνά εκφράζει αλήθειες που φοβόμαστε να παραδεχτούμε συνειδητά. Όπως και να έχει η κατάσταση, αν ως μελλόνυμφη δεν έχεις διάθεση για σεξ, τι θα γίνει τα επόμενα χρόνια με αυτόν το σύζυγο; Εκείνος δικαίως διαμαρτύρεται.

Το γεγονός πως έχεις μείνει άνεργη επιβαρύνει ακόμη περισσότερο την ψυχολογική σου κατάσταση.

Μην προχωρήσεις σε γάμο υπό αυτές τις συνθήκες! Μίλησε ευθέως στον αρραβωνιαστικό σου, πες του πως είσαι μπερδεμένη και ζητάς χρόνο. Μίλησέ του για το φόβο της δέσμευσης που έχεις (επισημαίνοντας πως σ αυτό δεν φταίει εκείνος), όπως και για την άσχημη κατάσταση που σου δημιουργεί η αναφορά στο παρελθόν. Πες και ό,τι άλλο πιθανόν σε πειράζει στη σχέση σας και ζήτησέ του να πει κι αυτός τα δικά του. Επισήμανε πως αν δεν είσαι ψυχολογικά καλά δεν μπορείς να λειτουργήσεις σεξουαλικά.

Προσπάθησε να κάνετε μια νέα αρχή, όπου οι αναφορές στο παρελθόν δεν θα έχουν θέση και θα υπάρχει θέληση κι από τις δυο μεριές να διορθώσετε τα άσχημα της σχέσης σας. Αναφέρσου και στο θέμα της αναζήτησης εργασίας πόσο σε αγχώνει και δεν θέλεις να ξεκινήσετε ένα γάμο χωρίς να έχεις τακτοποιηθεί επαγγελματικά. Διεκδίκησε να μην υπάρχει πίεση στο σεξ αλλά να έρθει φυσιολογικά μέσα σε μια ήρεμη κατάσταση.

Αν σε αγαπά θα καταλάβει και θα δώσει στη σχέση σας προσπάθεια και χρόνο. Στους γονείς σας συνεννοηθείτε τι θα πείτε και δείξτε ένα ενιαίο μέτωπο. Και μετά από κανένα εξάμηνο, βλέπεις πώς αισθάνεσαι και προχωρείτε αναλόγως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.