Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Με θέλει η παντρεμένη;

Εγώ ελεύθερος (37 ετών) η Χ παντρεμένη (43 ετων) , χώρος ο εργασιακός ! Εδώ και αρκετά χρόνια οταν γνωριστήκαμε και δουλεύαμε στον ίδιο χώρο είχα αντιληφθεί την συμπάθειά της προς εμένα από κάποια σκόρπια λόγια (τυπου σε νοιώθω σαν αδερφό μου ..) αλλά και απο μια συζήτηση που είχε με μια άλλη συναδελφο την οποία άκουσα άθελά μου και εν αγνοία της ( ..μαζί του θα ήθελα να έχω άλλη σχέση να βγαίνουμε μαζί να πηγαίνουμε για καφέ , για ποτο ...) .Τέλος πάντων κάποια στιγμή αλλάξαμε πόστο και βρεθήκαμε ξανά πέρυσι να δουλεύουμε μαζί ! Εδω και κάποιο διάστημα το βλέμα της και τα λεγόμενα της προς εμένα είχαν αρχίσει να γίνονται ποιό έντονα έως και αρκετά έντονα θα έλεγα και άρχισα να νοιώθω πως κάτι αναζητούσε απο εμένα !! Της πρότεινα να πάμε για ένα καφέ με μήνυμα !! Πέρασε καιρός και δεν είχε απαντήσει , την βρίσκω κάποια στιγμή και τη ρωτάω αν το είδε ! Μου απάντησε θετικά και μου είπε πως δεν είχε προβλημα κανένα να πάμε !! Έκτοτε περασε πάλι πολυς καιρός χωρίς να μου πει το παραμικρό !! Δεν την ξανα ενόχλησα παρα μόνο κάποια μερα που φαινόταν εκνευρισμένη και στεναχωρημένη όπου της ξαναέστειλα ένα μήνυμα αν είναι καλά ! Ούτε αυτό το απάντησε !! Τι πιστεύτε ;; 

Π

Φαίνεται πως η Χ προσελκύεται από σένα, αλλά δεν θέλει να προχωρήσει λόγω του ότι είναι παντρεμένη και βρίσκεστε και στον ίδιο επαγγελματικό χώρο. Φυσικό δεν είναι μια παντρεμένη γυναίκα που νιώθει μια έλξη για κάποιον άλλον άντρα να προσπαθήσει να το καταπνίξει; πόσο μάλιστα αν βρίσκονται στην ίδια δουλειά.

Το ερώτημά μου είναι, εσύ τι ζητάς από μια γυναίκα παντρεμένη; Είτε ενδιαφέρεσαι για σοβαρή σχέση είτε για ευκαιριακή, γιατί να την κάνεις με παντρεμένη στο χώρο της δουλειάς σου; Και μάλιστα γυναίκα που δεν δείχνει να ανταποκρίνεται πρακτικά; Χάθηκαν οι νέες ελεύθερες κοπέλες;

Γενικά συμβουλεύω κατά των σχέσεων σε χώρους εργασίας. Οι περισσότερες σχέσεις κάποια στιγμή διαλύονται και στη συνέχεια επικρατεί μια άβολη κατάσταση. Ακόμη κι αν μια σχέση εξελιχτεί σοβαρά, υπάρχουν κουτσομπολιά συναδέλφων και το προσωπικό συνδέεται με το επαγγελματικό συχνά με άσχημους τρόπους. Η δική σας περίπτωση είναι ακόμη πιο δύσκολη λόγω του ότι η Χ είναι παντρεμένη. Εξάλλου, ακόμη κι αν λάβουμε ως δεδομένο πως της αρέσεις, εκείνη δεν το προχωρεί. Και ελεύθερη να ήταν και εκτός δουλειάς, μια γυναίκα που δεν ανταποκρίνεται σε προσκλήσεις και μηνύματα, δεν έχει έννοια να την κυνηγάς.

Μήπως ζωή σου δεν είναι αρκετά γεμάτη και ασχολείσαι με ανέλπιδες περιπτώσεις;

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.