Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Όλα του γάμου δύσκολα

Είμαι 22 χρονων και ο φιλος μου 35. Λογο το οτι ετυχε εγκυμοσυνη σοβαρευει η κατασταση και απο τν ιουνιο που θα τελειωσω της σπουδες μου και θα ειμαι ηδη 7 μηνων κανονιζαμε να φτιαξουμε το σπιτι του το οποιο ειναι ανετο κ τα τελευταια 10 χρονια μενει μονος του.
το σπιτι ηταν του πατερα του αλλα λογο οικονομικων τα τελευταια χρονια το πληρωνει ο φιλος μου. οι γονεις του εχουν φυγει χρονια απο αθηνα και μενουν στην επαρχια οπου και εκει εχουν σπιτι χρεωμενο. δυστυχως μας ετυχε ο θανατος του πατερα του....και το προβλημα που μας προεκυψε ειναι οτι η μητερα του θελει να ερθει να μεινει στην αθηνα και να αφησει τν επαρχια οπου εκει ειναι οι μητερα της τα αδερφια της και η κορη της και εχοντας στν αθηνα το σπιτι και τον γιο της ο οποιος ειναι κ ναυτικος. και ξαφνικα εμεις σαν ζευγαρι κ εγω εγκυος μενουμε στν δρομο!θα πρεπει να ενοικιασουμε ενα αλλο σπιτι και ο φιλος μου να πληρωνει τα 2 σπιτια τα χρεωμενα και το ενα στν επαρχια θα ειναι κ αδειο και ενα το δικο μας!ενω η μητερα του εχει απιτι να μεινει στην επαρχια. πραγματικα δεν ξερω τι να σκεφτω τι να κανω και πως να αντιδρασω και τι να πω στον φιλο μου....νιωθω μονη μου...

Κ

Μα δεν συζητάτε με τον άνθρωπό σου; Έχετε βάλει μπροστά για οικογένεια και δεν παίρνετε από κοινού τις αποφάσεις; Τι θα πει «τι να του πεις»; Να του πεις ακριβώς πώς νιώθεις, να συζητήσετε, να αποφασίσετε και να δράσετε ενωμένοι.

Είναι φυσικό η μητέρα του να θέλει να ξεφύγει και να αλλάξει περιβάλλον μετά το θάνατο του συζύγου της. Αν κατάλαβα καλά, υπάρχει ένα σπίτι στην επαρχία χρεωμένο και αυτό στην Αθήνα που είναι κι αυτό χρεωμένο; γιατί αναφέρεσαι στα «χρεωμένα». Σε ποιόν ανήκει το σπίτι στην Αθήνα; Πεθαίνοντας ο πατέρας σε ποιόν το άφησε; Αν είναι χρεωμένο ως αποφασίζετε να το ανακαινίσετε; Η μητέρα τι οικονομική κατάσταση έχει, τώρα με το θάνατο του συζύγου της; Θα πρέπει αν τη συντηρεί ο γιός της;

Πέρα από οποιαδήποτε κληρονομικά στοιχεία, ο σύντροφός σου δικαίως θέλει να βοηθήσει τη μητέρα του στις δύσκολες στιγμές που περνάει.

Οι λύσεις είναι τρεις

1.    Πείθει τη μητέρα του να μείνει στην επαρχία και την επισκέπτεστε συχνά. Για το χρεωμένο σπίτι της επαρχίας δεν μπορώ φυσικά να δώσω συμβουλή.

2.    Η μητέρα έρχεται για ένα διάστημα στην Αθήνα και μένει μαζί σας, ξεπερνά το θάνατο του συζύγου της και ξαναγυρίζει στην επαρχία της

3.    Η μητέρα αποφασίζει να μετοικίσει μονίμως στην Αθήνα, οπότε θα πρέπει να βρει έναν τρόπο να συντηρηθεί. Ή θα ενοικιάσει ένα μικρό διαμερισματάκι και θα μπορεί να το συντηρεί μόνη της ή θα αγοράσει κάτι, προφανώς μετά από πώληση με διακανονισμό του χρεωμένου σπιτιού στην επαρχία. Καλό όμως είναι να μην πάρει τώρα απόφαση ζωής, γιατί όταν συνέλθει μπορεί να αλλάξει.

Υποθέτω πως ο σύντροφός σου δεν είναι εκατομμυριούχος να συντηρεί τόσα σπίτια και δεν είναι αφελής στα 35 του. Άνοιξέ του μια σοβαρή συζήτηση σχετικά και πες του καθαρά πώς νιώθεις. Αν σ όλο αυτό νιώθεις μόνη, πώς ξεκινάς οικογένεια με τον άνθρωπο αυτό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.