Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Να ξαναγυρίσω στον πρώην;

Είμαι 26 χρονών. Πριν από περίπου ένα χρόνο χώρισα με τη σχέση που είχα με τον Κ γιατί γνώρισα κάποιον άλλο άντρα που με γοήτευσε. Στον Κ δεν ανέφερα ποτέ τον πραγματικό λόγο του χωρισμού. Οδηγήθηκα σε αυτή την απόφαση διότι δεν ένιωθα ερωτευμένη παρόλο που εκτιμούσα πολύ το σύντροφό μου, υπήρχε επικοινωνία, κοινά ενδιαφέροντα και ήταν μια σχέση που μου έδινε πολλά. Το φλερτ με τον άλλο άντρα δεν εξελίχτηκε τελικά.  
Στους 6 μήνες μετά το χωρισμό μου με τον Κ συναντηθήκαμε τυχαία. Ακολούθησαν άλλες 2 έξοδοι στις οποίες όμως υπήρξε ερωτική επαφή. Εν τω μεταξύ στη ζωή μου έγινε μια σημαντική αλλαγή. Για επαγγελματικούς λόγους βρέθηκα σε μία μεγάλη πόλη χωρίς γνωστούς και πιέστηκα πολύ.  Μου δόθηκε η ευκαιρία να αναλογιστώ ποιοί τελικά είναι οι άνθρωποι που είναι σημαντικοί στη ζωή μου και γενικά ποιά στοιχεία πρέπει να εκτιμώ στους ανθρώπους. Μέσα απο αυτή τη διαδικασία συνειδητοποίησα πως η σχέση που είχα μου προσέφερε πολλά με έκανε να νιώθω καλά αλλά δεν την είχα εκτιμήσει όπως θα έπρεπε. Η κριτική του κοινωνικού μου περίγυρου ήταν αυτή που με έκανε να μην μπορώ να νιώσω ερωτευμένη και ο ναρκισσισμός μου καθώς, στο πίσω μέρος του μυαλού μου υπήρχε πάντα το ότι εμφανισιακά ο Κ δεν ήταν "αντάξιος" μου.
 Διαπίστωσα το λάθος μου να δρω πάντα με βάση τη γνώμη και την κριτική των άλλων.
Αποφάσισα λοιπόν να ζητήσω επανασύνδεση με τον Κ ο οποίος έμαθα χωρίς να μου το παραδεχτεί πως έχει μια νέα σχέση (γεγονός που με έκανε να νιώσω ζήλεια). Ο Κ πλέον μου λεει πως παρόλο που είναι ακόμη ερωτευμένος μαζί μου δεν μπορεί να μου συγχωρήσει το χωρισμό και δεν είναι θετικός σε κάτι τέτοιο. Εγώ παρόλα αυτά νιώθω την ανάγκη να τον διεκδικήσω ξανά επειδή ξέρω πως με αγαπάει πολύ.

Δεν ξέρω κατά πόσον αν αλλάξουν και πάλι οι συνθήκες και κυρίως ο τόπος της δουλειας μου θα είμαι σε θέση να προστατευτώ από την επιρροή της γνώμης και της κριτικής των τρίτων για τις αποφάσεις μου και αν αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να προσαρμόζεται σε κοινωνικές και χωρικές συνθήκες.
Επίσης παρόλο που νιώθω πως θέλω στη ζωή μου -συνειδητοποιημένα πλέον- τον Κ, φοβάμαι μήπως κοροιδεύω τον εαυτό μου ως αποτέλεσμα της μοναχικής μου ζωής και της έλλειψης κάποιου νέου φλερτ που θα με συγκινήσει.
 Νιώθω πολύ μπερδεμένη.
Δ

Το πιο σημαντικό στοιχείο που βλέπω στο μήνυμά σου είναι η συνειδητοποίηση του πόσο επηρεάζεσαι από τη γνώμη του κόσμου. Ελπίζω αυτό να σε οδήγησε σε κάποιες αποφάσεις για το μέλλον.
Σχετικά με τον Κ, για να τον χωρίσεις για κάποιον άλλον σημαίνει πως την εποχή εκείνη ζητούσες κάτι που-με τη λογική που είχες τότε- ένιωθες πως έλειπε από τη σχέση σου. Όταν ξαναβρεθήκατε προχωρήσατε, πράγμα που σημαίνει πως και για τους δυο σας η ιστορία σας δεν έχει τελειώσει.
Βρέθηκες σε δύσκολες συνθήκες και εκτίμησες αυτό που είχες. Πολύ σωστά προβληματίζεσαι αν είναι η μοναξιά και η δυσκολία που σε κάνει να το θέλεις πίσω ή αν πραγματικά τον εκτίμησες και τον ξανα-ερωτεύτηκες. Όταν έχουμε τέτοιες αμφιβολίες, αφήνουμε το χρόνο να δείξει. Εξάλλου ο Κ έχει σχέση και φοβάται να ξανα-εμπλακεί μαζί σου (και δικαίως).
Αφού αυτή τη στιγμή της ζωής σου τον θέλεις, ανεξαρτήτως του τι σε ωθεί προς την κατεύθυνση αυτή, προτείνω να του το εκφράσεις, χωρίς υποσχέσεις για το μέλλον, κι εκείνος θα δράσει όπως νιώθει. Αν ανταποκριθεί είναι επιλογή του και παίρνει το ρίσκο να διαλύσει τη σχέση του και να είναι ξανά μαζί σου. Αν όχι, μην επιμείνεις, είναι επιλογή του να μη ρισκάρει και καλό είναι να μην τον ταράξεις άλλο. Ανεξαρτήτως της εξέλιξης με τον Κ, φρόντισε να εξοικειωθείς με το νέο σου περιβάλλον, να βρεις φίλους κτλ ώστε να μην εξαρτάσαι από μια σχέση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.