Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Μηδενική αυτοπεποίθηση

Είμαι 25 χρονών και γενίκα στην ζωή μου έχω φόβο για τα πάντα έχω μηδενική αυτοπεποίθηση λόγο το τι πιστεύω πως έχω λίγα παραπάνω κιλά.έχω σχέση μ'ένα παίδι της ίδιας ηλικίας εδώ και 1,5 χρόνο αλλά τα πράγματα έχουν αρχήσει και αλλάζουν για μας.είναι χρεωμένος αγχομένος και δεν είμαι η πρωτεραίοτητα του πια.γενικά πιέζεται πολυ απ'την δούλεια του σε εστιατόριο που φτιάχνει χαμπουργκέρ.και η οικογένεια του τον πιέζει πολύ.κι ετσί αυτό εχεί αντίκτηπο και σε μένα. εχεί αρχήσει και μου επιτήθεται λεκτικά.δεν σκεφτέται πολύ λογικά εκνεύριζεται πολύ πιο ευκολά και γενίκα αισθάνομαι πως κατακαποιό τροπό ξεσπάει σε μενάπιστεύω πως για όλα φταίει το οικονομικό πρόβλημα που έχει.εγώ προσπαθώ να ειμαί ψύχραιμη αλλά δεν ξερώ μερικες φορές νιωθώ οτι δείνω και δεν παίρνω τίποτα.κι οχί μόνο μ'αυτόν με όλες τις σχέσεις μου έτσι ήμου πάντα φοβισμένη ανασφαλής με αποτέλεσμα να αδειαζω και να φεύγω.θέλω λοιπόν να μου πείτε πως μπόρω να βοηθησώ την σχέση μου ;γιατί ειλικρινά εχώ απελπηστεί.......και δεύτερον από που πηγάζει η τόση φοβία,η τόση ανασφάλια

Χ

Από τη χαμηλή σου αυτοπεποίθηση πηγάζουν όλα αυτά!

Όταν ανεχόμαστε μια σχέση που δεν μας ικανοποιεί, αυτό σημαίνει πως δεν εκτιμάμε αρκετά τον εαυτό μας. Αν η αυτοπεποίθησή σου δεν φτιάξει, δεν θα περνάς καλά ούτε μόνη σου ούτε με κάποιον άλλον και επιπλέον πάντα θα κινδυνεύεις να εκπέσεις στο ρόλο του θύματος. Το θέμα σου είναι πολύ γενικό και δυστυχώς δεν μπορείς να βοηθηθείς από ένα μήνυμα. Μια συμβουλευτική διαδικασία μπορεί να σε βοηθήσει.

Με την ευκαιρία, θέλω να παρακαλέσω τους φίλους που μου γράφουν να μη γράφουν το θέμα τους στα σχόλια άλλης ανάρτησης, αλλά στο triadaf@otenet.gr. Αν γράφουν στα σχόλια, δεν έχω τη δυνατότητα να αφαιρέσω στοιχεία αναγνώρισης ούτε να στειλω την απάντησή μου και σε προσωπικό μήνυμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.