Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Ο πρώην ενοχλεί


Είμαι 31 ετών.Εδώ και 9 μήνες είμαι σε σχέση με την Β. που είναι 28 ετών.Εκείνη,όταν την πρωτογνώρισα είχε 3 μήνες που είχε βγει απο μια σχέση 8 χρόνων.Ενώ την ήθελα πολύ,ήξερα τι με περίμενε και επέλεξα να βρίσκομαι κοντά της και να ενδιαφέρομαι,χωρίς να κάνω οποιαδήποτε κινηση.Καθώς ομως ο καιρός περνούσε και είχαμε όμορφη επικοινωνία,εκείνη άρχισε να νιώθει όμορφα μαζί μου και κάπως έτσι καταλήξαμε ζευγάρι.Το πρόβλημα είναι πως εκείνη,λίγο μετά αφού χώρισε από την μακροχρόνια σχέση της,δημιούργησε μια άλλη,προφανώς σαν τρόπο να ξεπεράσει το σόκ αυτού του χωρισμού με κάποιον άλλο,από το φιλικό της περιβάλλον,ο οποίος είναι πολύ μεγαλύτερος της.Εγώ κατα την διάρκεια της επικοινωνίας μας,ποτέ δεν θέλησα να την φέρω σε δύσκολη θεση και να ρωτήσω πως είναι τα πράγματα στην προσωπική της ζωη,κι έτσι εκείνη θεωρούσε πως γνώριζα,ή είχα καταλάβει και δεν το σχολίασε ποτέ.3 μήνες μετά την αρχή της σχέσης μας, τυχαία αντιλήφθηκα πως κάτι συνέβαινε και κατάλαβα και με ποιόν,κι έτσι την ρώτησα.Μου είπε πως ήταν μια λάθος επιλογή της και πως να είμαι σιγουρος πως από την ημέρα που είμαστε μαζι εκείνη είναι για μένα.Πέρασαν κάποιες στιγμές έντονων τσακωμών καθώς προσπαθούσε να με πείσει πως δεν αισθανόταν τίποτε για αυτό που συνέβαινε στη ζωή της.Για να μην το κουράζω,υπάρχουν στιγμές που δεν νιώθω καλά για όλο αυτο,καθώς εκείνος δεν έχει σταματήσει να ενοχλεί,εδώ και 9 μήνες,παρόλο που εκείνη του ξεκαθάρισε πως τελείωσαν,εκείνη δεν μου λέει τίποτε για να μην με στενοχωρήσει κι άλλο γι αυτή την άρρωστη κατάσταση του παρελθόντος.Εγώ ομως δεν μπορώ να βγάλω απ¨ο το μυαλό μου πως εκείνη μου λέει ψέμματα,με αποτέλεσμα σιγά σιγά να κλονίζεται η εμπιστοσύνη μου στο πρόσωπο της.Το λυπηρό είναι πως κάθε λίγο και λιγάκι,οι σκέψεις αυτές ξαναγυρνούν στο μυαλό μου,κάθε φορά και πιο έντονα.
Π.
 
Εκτιμώ τη στάση σου να μην πιέσεις τη Β για σχέση αμέσως μετά το χωρισμό της και να αφήσεις τα πράγματα να εξελιχθούν σταδιακά. Η κοπέλα είχε όμως ανάγκη από μια σχέση αντίδρασης προς το χωρισμό της και, όπως γίνεται συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις,  το άτομο ήταν ακατάλληλο. Όταν συνδέθηκε μαζί σου διέκοψε μαζί του, αλλά αυτός ακόμη ενοχλεί. Κι εσύ δεν πιστεύεις στις διαβεβαιώσεις της πως δεν υπάρχει κάτι επιλήψιμο και υποφέρεις.
Αρχικά, αν δεν εμπιστεύεσαι την κοπέλα σου, δεν υπάρχει λόγος να είστε μαζί. Μήπως η αυτοεκτίμησή σου είναι χαμηλή και βλέπεις κινδύνους εκεί που δεν υπάρχουν; Η κατάσταση είναι σαφής: Ή την εμπιστεύεσαι και μένεις ή δεν την εμπιστεύεσαι και φεύγεις. Δεν έχει καμιά έννοια να έχετε σχέση και να ζείτε άσχημα.
Δεύτερον, το παρελθόν του καθενός του ανήκει. Αν πριν από σένα έκανε κάποια κακή επιλογή, δικαίωμά της και υπέστη και υφίσταται ακόμα τις συνέπειες. Αν 3 μήνες μετά τη σύναψη της σχέσης σας σου αποκάλυψε κάτι που δεν μπορούσες να ανεχτείς, θα έπρεπε να φύγεις τότε. Αφού έμεινες, σημαίνει πως δέχτηκες το παρελθόν της και την αντανάκλασή του στο παρόν σας.
Το ότι η κοπέλα δεν μπορεί να σταματήσει τον πρώην να την ενοχλεί είναι δικό της πρόβλημα διαχείρισης και ίσως θα έπρεπε να το συζητήσετε μαζί για να τη βοηθήσεις στο τι θα κάνει. Εννοείται όμως πως ό,τι κάνει θα το κάνει μόνη της. Αν δεν μπορεί να βρει λύση, ας συμβουλευτεί κάποιον ειδικό. Κατά τη γνώμη μου, η αδιαφορία είναι η καλύτερη αντιμετώπιση σε τέτοιες περιπτώσεις. Δεν απαντά στις επικοινωνίες του, δεν του δίνετε την ισχύ να σας χαλά τη ζωή και κάποια στιγμή θα σταματήσει.
Κανένας δεν μας χαλά τη σχέση αν πρώτα δεν υπάρχει η αμφιβολία και η έλλειψη εμπιστοσύνης για το σύντροφό μας. Θα πρέπει λοιπόν να επανεξετάσεις τη σχέση σου, όπως και την εμπιστοσύνη στο εαυτό σου.

2 σχόλια:

  1. Αγαπητέ φίλε σου απαντώ μονο και μονο επειδή μια φράση στο γράμμα σου με εκνεύρισε διοτι την ακούω συχνά. Η κοπέλα σου είπε οτι δεν τρέχει κατι με τον τύπο αλλα εδω και 9 μήνες αυτός την ενοχλεί. Θα με συγχωρέσεις αλλα η φράση αυτή δεν εχει νόημα γιατι πολύ απλά οταν κάποιος σε ενοχλεί, αποκλείεται να το αφήσεις ετσι για τοσο καιρό. Οταν κάποιος σε ενοχλεί πραγματικά, του λες στην αρχή με το καλό μια δυο φορές και αν συνεχίζει του μιλάς πολύ αυστηρά, δεν αφήνεις να περάσουν 9 μήνες. Μήπως λοιπον της καλοαρέσει και κείνης? Γιατι δε του λέει αν με ξαναενοχλήσεις θα σε πάω στην αστυνομία? Μην πιστεύεις λοιπον οτι είναι κατι μονόπλευρο απαραίτητα. Εγώ πάντως δε θα άφηνα ποτε άτομο να με ενοχλέι με οποιοδήποτε τρόπο για 9 μήνες. Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σας κυρία Τριανταφύλλου, διάβασα το παραπάνω θέμα και ταυτίστηκα γιατι το ιδιο πράγμα συμβαίνει στην κοπέλα μου. Έχει χωρίσει τον Ιούνιο που μας πέρασε και ο πρώην της την ενοχλεί με μηνύματα στο fb και στο κινητό, οταν τη βρίσκει έξω της μιλάει, της ζητάει να βγούνε κλπ. Της λέει οτι θέλει να είναι φίλοι και δε θέλει κατι παραπάνω, εγώ ομως ενοχλούμαι απο αυτό γιατι δεν νομίζω οτι την βλέπει φιλικά κρίνοντας και απο αυτά που της λέει. Δεν πιστεύω οτι τρέχει κατι πονηρό απο την πλευρά της κοπελας μου αλλα δε θέλει και να του μιλήσει πιο άσχημα. Αυτό ομως με ενοχλεί, που δεν του λέει για παράδειγμα μη με ξαναενοχλήσεις, που δεν τον διαγράφει απ το fb κλπ. Απλά δεν του απαντάει, η κατάσταση αυτή συνεχίζεται ομως. Αν μπορείτε θα θελα να ακούσω κάποιο σχόλιο, ευχαριστώ. Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για τη δική σας προστασία, τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά μετά από τη δική μου έγκριση.